torsdag 15 augusti 2013

Smygstart för Hel Mat

Hel Mat är något jag började prata om för ungefär två år sedan på mina föreläsningar som ett sätt att beskriva bra livsmedel. Sedan dess har tanken mognat hos mig och jag har utvecklat det till ett fullständigt kostkoncept. För egen del har jag sedan länge ätit stor del Hel Mat men det är först senaste halvåret jag gradvis gått mer "all in" och äter nu nästan helt och hållet Hel Mat till alla måltider. Det både känns bra i kroppen och syns (kanske lägger upp en "före och efterbild" vad det lider). Ni som stått ut med mina matbilder på facebook känner igen lite av det som finns på bilderna i form av frukostar, mellanmål och middagar senaste veckorna. Nu vill jag med min smygstartade blogg dela med mig av mina tips, kunskaper och nya upplevelser kring Hel Mat, träning, simning, triathlon och lite av mitt nördiga kost/vetenskapsintresse. Hoppas ni får inspiration!










#HelMat #WholeFood #Health #Hälsa #Fit #Fitness #Eatclean #DavidJonsson

Inga kommentarer: